augustinawolfheartss

Alla inlägg under oktober 2014

Av augustinawolfheartss - 30 oktober 2014 12:53

Hej evryone!


Min laptop är trasig, piggen där man sätter i sladden ha dragits åt sidan, det går nog att fixa... I hope...  


Ville också säga förlåt för headern... Den e ful, men jag ska byta sen när jag börjar spela.


Ooooch... Så kommer jag börja blogga som Augustina Wolfheart när jag börjar spela. Asså som om att jag är Augustina, du fattar säkert =) Jag längtar så mycket tills jag kan börja spela!

Om ni vill vara vän med mig på Sso så är det bara breva mig där så svarar jag snarast =)

När jag köper hästar så kommer jag inte köpa alla på en gång (ofc =D) men jag kommer inte bara köpa hästar, jag måste ju ha utrustning. Och jag har tänkt att:

  • Frisern ska vara dressyr inriktad. Med röd och vi t utrusting. Och heta ( ni vet ju redan men jag skriver det ändå) BlackStorm, ett sto.
  • Tinkern OceanStorm (hingst) ska jag ha som uppdrags häst mest, ibland tävlingar också. Han ska ha svart utrusting.
  • Apaloosan DiamondAir (valack) ska jag ha som hopphäst! =) Hans utrusting ska vara blå och svart.
  • Ponnyn LemonPie (sto) ska jag ha som allround häst, hennes utrustning ska vara rosa (ofc =D) med mycket rosetter och blommor =).
  • Ponnyn SilverCake (hingst) ska vara allround häst, med svart utrusting.

Jag hade tänkt att min klubb skulle ha rosa eller röda hoppkläder och svarta o vita dressyrkläder. 

Oooh vad mycket jag läääängtar till att få tävla nu!!!


Justdet!! Frosty har redan typ svart brun utrusting och Musse har typ grön =)

Frosty är hopp och dressyr och Musse är hopp =)


Hoppas det var allt!      


Av augustinawolfheartss - 26 oktober 2014 20:43

Hej!


Jag tänkte berätta mina planer till Sso =)

Jo jag ska köpa en tinker (en brun) och en  friser (svart, ofc det finns ju bara svarta Frisrar, om det finns andra färger på Frisrar så har jag total missat det =D) två (där vart ni förvånade va? =D Hehe....;)) små ponnyer, då har jag ju bara tre ponnysar    asså jag har ju Musse också (GreenMagic), nu saknar jag de bara för det!!! =P

Aa, jag ska ha en brun, den är ganska vanlig, det är den som finns i Fp, jag hade en sån förut hon hetter DiamondQueen, so fab =*. Och så ska jag ha en vit med bruna "prickar" (citattecken med fingrarna =D)

Jaa, "bara de"

 

Jag vet redan vad de ska heta (förlåt, ni märker det inte, men våra hundar tuggade just sönder min ena ridhanske) Frisern ska heta BlackStorm (BlackBeauty, ofc! =D) ett sto alltså. Guuuuuud vad jag längtar tills jag köper LT!!!!!!!!! =)


Glööömde!! Ska köpa Apaloosa också (asså jag har valt ut några av de jag visade i de tidigare inläggen)!  

(Den brun skäckiga) En hingst. Den ska heta OceanKing =)

 

En Apaloosa, en valack som ska heta DiamondAir (är det ett fint namn? =o)

  Ett sto som ska heta LemonPie =) (look at that beauty horse face   )

 

Det ska vara en hingst som ska heta SilverCake. 




Jag ska skapa en klubb också, vi ska ha matchande kläder, både hopp och dressyr kläder. Men först så vill jag få medlemmar. =) Hoppas ni vill vara med i min klubb. ;)

Jag har inte bestämt något än om klubben, men jag hoppas att jag lyckas med den =) annars får jag väl vara utan klubb eller vara med i en klubb. Asså igentligen spelar inte det någon roll.


Tyvär orkar jag inte skriva mer (you're like: puh....  )


Kanske kommer det ett inlägg om att jag glömt något...  


Med hästiga hälsningar!

Hare bra♥



Av augustinawolfheartss - 24 oktober 2014 17:10

Hej, igen!


Jag tänkte bara göra kategorier. Och så skulle jag säga att ni kan följa mig på bloggen tills jag har köpt LifeTime. Och så ville jag bara säga att nästan alla inlägg kommer läggas ut på kvällen och eftermiddagen, om jag är ledig så kanske det kommer ut fler på samma dag =)


Just nu så bor jag i Moorland för att jag var Sr förut och inte längre (ni kanske fattar... c;) men jag ska flytta till Steve´s gård igen, asså jag bodde där innan mitt Sr tog slut. Ååå vad jag saknat allting!! ♥


Med hästiga hälsningar ♥

Hare bäst!♥

Av augustinawolfheartss - 24 oktober 2014 16:13

Hej!


Jag tänkte skriva om hästar jag tänkte skaffa när jag köpt LifeTime, asså jag ska inte köpa alla på samma gång! Jag kommer ha ganska många hästar och ponnyer! Kanske inte tio men mååångaaa   

Aa, de hästar jag redan har är GreenMagic och FrostPearl (har redan berättat).


De hästar jag vill köpa:

 

Ja, först så vill jag vill jag köpa de här små gullisarna, de ska heta Buster och Bodil

 

 Jag  ska köpa en Tinker, men inte denna färg, jag hittade inte den brunskäckiga. 

 Och den svarta Oldenburgaren

 

 Och en Friser

 

 Och den prickiga =) 

Och Apaloosan =)

Ja det var nog alla =D Höhöhö!! =D

Av augustinawolfheartss - 23 oktober 2014 20:07

Hejhopp! 


Jo, (kolla på titeln!) jo den ljuger just nu, men inte om någon månad, den stämmer när jag skrivet på bloggen att jag köpt lifetime, typ om en månad. =)


Det var bara det jag ville säga!


Vi ses när jag har köpt LifeTime! =)

Av augustinawolfheartss - 22 oktober 2014 21:36

Hej, jag är Augustina Wolfheart på Sso! =)


Jag ska köpa LifeTimeStarRider om några månader så då ska jag börja göra riktiga inlägg och hajpa bloggen.

Och det ska bli roligt att bli LifeTime! =) Jag har spelat mycket Sso innan men efter de bytte så att man inte kunde spela gratis över level 4 så slutade jag, och ni anar inte hur jag längtat efter Sso!

Jag har just nu två hästar bara, FrostPearl och GreenMagic, jag kommer inte i håg om jag har några andra hästar men Frosty och Magic är mina absoluta all time favourite hästar! ♥


Jag kan inte ta skärm-dumpar på denna dator, det är denna dator jag kommer spela ifrån och blogga i från, ibland från våran fasta dator. Men jag vet ett sätt som jag kan göra på kanske, eller så tar jag skärm-dumpar, det gick inte att ta skärmdumpar på The Sims... Okej, okej jag är också lite av en The Sims nörd...  


I'm so happy! Jag är så taggad och spännd på LifeTime!!♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag är Augustina Wolfheart. Jag bloggar om vackra Sso hästar championat, resan upp till level 15 och att levla alla hästar till level 15! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle det vara kul med sommar höst vinter och vår på sso, vi har redan sommar och vinter, men att lägga till vår ock höst vore...?
 Jätte kul! :')
 Kul! c:
 Ganska kul...:s
 Bryr mig inte...
 Dålig idé! :'s
 Tråkigt, är nöjd med bara vinter och sommar.
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gallant Unicorn
Pink Glitter Pointer
Shiny Sky Blue Star
Pink Blossom Pointer

Frostpearl

  Namn: Frostpearl (Frosty)

  Ålder: 12

  Temprament: Lugn

 Övrigt: Frostpearl är en helt fantastisk häst, lydig, lojal glad och mycket mer, precis när man behöver det.

 

Våran historia: Jag fick välja en häst hos en familj som ville bli av med deras hästar så fort som möjligt, det fanns fem vackra hästar att välja på.

Men ingen av de ville jag ha.

Familjen visade mig den häst de tänkt slakta, Frostpearl, stora öron, klumpig, mager...Honom ville jag ha, inte en chans att de fick slakta honom!

Jag fick honom för 100 Js, och nu bor han i mitt stall och är hur snäll och duktig som helst <3

 

Greenmagic

  Namn: Greenmagic (Musse)

  Ålder: 5

  Temprament: Busig, pigg

  Övrigt: Han är kännslig för plötsliga rörelser och ljud, men jag håller på att vänja bort det på honom nu. Annars är han helt underbar, ibland lite lat :D

 

Våran historia: Den här gulliga ponnyn skulle säljas som arbets häst till Conrad för att hämta ved, men det är han alldeless för fin för så jag fick honom.

Ibörjan var han väldigt skygg för människor, men med tiden blev det bättre, och idag är det bora, förutom att han är känslig för plötsliga rörelser och ljud.

Nu är han en utmärkt hopp ponny och det funkar hur bra som helst :)

 


Ovido - Quiz & Flashcards